آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

آزار جنسی

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ


امروز دارم می روم یک جای هیجان‌انگیز.یک مرکزی هست برای مشاوره ی تلفنی. برای بچه ها! درواقع بچه ها می توانند زنگ بزنند و مشکلاتشان را بگویند و مشاوره ی مجانی بگیرند. یک هفته است با دوستانم نشسته ‌ایم تصویر می کنیم ریخت بچه ها را که مثلا زنگ می زنند چه می گویند؟ خانم بغل دستی مون تراشمون رو نمی ده! خانم من دوستم قهر کرده چی کار کنم؟ خانم من آیفون سیکس می خوام چطوری بابامو راضی کنم! حتی ممکن است موارد عاشقانه هم وجود داشته باشد!

بروم ببینم چه می شود؟ 



از وبلاگ خرمای سیاه


کرو نوشت : 

آره هیجان انگیزه و یک اتفاق خوبیه که یه کم دیر افتاده اما خوبه که افتاده.

اتفاق خوبیه اما متاسفانه اتفاق های بدتری برای کودک ها میفته که از برداشتن تراشش و نداشتن آیفون سیکس مهم تره و دردناک تر. و اون انقدر مهمه که واقعا به یک مشاوره احتیاجه. مشاوره ای که بچه بدونه قرار نیست به کسی خبر بده و آبروشو ببره و می توونه کمکش کنه. بدون اینکه کسی نسبت بهش زده بشه و یا تصورش نسبت بهش عوض شه و دعواش کنه.

اتفاق وحشتناکی که داره مدام بیشتر میشه برای کودکان ....

آزار جنسی

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۱)

  • ماهی قرمز
  • اتفاقا زمانی که منم این پست رو خوندم دقیقا فراتر از تراش برداشتن و خواستن گوشی های آخرین مدل ، همین قضیه ی آزار جنسی به ذهنم اومد...
    متاسفانه ...
    پاسخ:
    متاسفانه....
    متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی