آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

انگار تموم شدند این گریه ها

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ

آدم هایی که هر وقت بغض می کنند گریه شون می گیره خی لی خوشبخت هستند.

دلم میخواد یه جا که با تمام وجود گریه ام، گریه کنم....

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۲)

,کجا بهتر از کربلا
پاسخ:
هی چ جااااااااااااااااااااااااااا
هی چ جااااااااااااااااااااااااا
من جزو همین ادمایی هستم که زودی بغض میکنم و اشکم دم مشکمه
هیچم خوشبختی نیست
گاهی ادم باید بلد باشه بغضاشو قورت بده و محکم باشه کروی مهربون م
قبل ترها زیاد می نوشتی....بغضاتو بریز تو کلمه ها....

پاسخ:
آره. بیشتر می نوشتم.
منم قبلا اونجوری تر بودم حالم بهتر بود.
الان کمتر می نویسم. انگار این بلاگفا داغون شدنش مارو کور کرد.
تو بلاگفا هم می نویسم نبات جان:)
ممنونم که واستت به من هست و حالمو خوب می کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی