آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

امان از دل زینب

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ق.ظ

سخت ترین روضه، روضه ی امام حسین (ع) ست. و سخت تر از اون اضطرار حضرت زینب (س) ست.

بمیرم برات یا صاحب الزمان.

امروز زیارت ناحیه وارد بود. اگر نخووندید حتما توی این هفته بخوونید با معنی. قشنگ ، سنگین، سخت ترین فراز ها رو داره. زیارت از زبان ولی عصر (عج) هست. حتما بخوونید. 


هیات تمــام شد ، همـه رفتند و تــو هنوز 


بالاى تل نشسته ای و خون گریه میکنی

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۷)

ممنون که گفتی
میخونم ان شالله.
پاسخ:
:)
  • علی خاکباز
  • الشام...الشام...الشام...
    پاسخ:
    :(
    چقدر خوبه که هنوز هستی و می نویسی...

    کوروکودیل خی لی پیرِ من :)
    پاسخ:
    نمی دونم کی هستی
    اما خی لی ازت ممنونم:)
    با خوندن پست جدید نگران شدیم! چه شده است کروکودیل ما را؟!
    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد..
    پاسخ:
    شرمنده ام نگران گذاشتمتون.
    بی حوصلگی همین می شه دیگه. نخووندن نظرات
    :* خوبم
    اون همه شب زنده داری ها...
    اون همه دلهره و استرس  داشتن ها...
    اون همه وانمود کردن ها...
    اون همه کروکودیل بودن ها...
    آخر کار دستت داد

    اومیدوارم اونی نباشه که فکرشو میکنم، 
    هرچند اگر باشه هم تو از پسش برمیایی
    من میدونم..
    قوی باش و سخت مثل یه کروکودیل 


    * من همون ناشناس قبلی ام :D
    حدس بزن کی ام؟؟!!
    ببینم چقدر باهوشی :))


    پاسخ:
    من و هوش؟!
    منو با کی اشتباه گرفتی؟!
    من خودمو بشناسم هنر کردم:|


    آخر کار دستم داد. 

    می شه به من رحم کنی و بهم بگی؟!
    عجب شعری کرو...
    عجب شعری...
    واااااای... باید سال ها مرد و گریه کرد...

    پاسخ:
    :((

    اربعین به لطف ِ خدا مشهدم ، از ته ته ته ته ته  .. دلم خوشبختی و شادی رو برات آرزو میکنم *:)
    پاسخ:
    چقدر خوب
    ببینم برات کربلامو می گی ری یا نه:*
    برات خی لی خوش حالم:*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی