آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

وهمین غمگین و شکسته مون می کنه

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ


ما مهربونا

تمام تلاشمون اینه نذاریم کسی غصه بخوره....

حتا شده غصه ی اونا رو هم ما بخوریم.

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۸)

  • نیمه سیب سقراطی
  • مطمئن نیستم این اخلاق خوب باشه ! همینکه غصه بقیه هم بخوریم :|
    دچارشم به هر حال :|
    پاسخ:
    خوب؟!
    منم مطمعن نیستم. اما مهربون که باشی دست خودت نیست.
    ما مهربونا رو خوب اومدی :)


    خیلی بی ربطه اما یاد معلم فیزیک دبیرستانمون افتادم که میگفت ما فیزیکدان ها! :))
    پاسخ:
    :)
    لفظی ست که می شه باهاش صحبت رو خوب ادامه داد
    تازه هیچ وختم سیر نمیشیم
    +نمیشیم ینی منم جز مهربونا استم .منظورو رسوندم یا باس بیشتر تلاش کنم؟
    پاسخ:
    آره قشنگ زیر پوستی رسوندی مطلبو:))
    شکسته نفسی رو میزارم کنار.من واقعا آدم مهربونی هستم.واقعا
    پاسخ:
    :)
    مهربونا خوبند
    عه ! کرو ^__^ 
    پیدات کردم 
    پاسخ:
    قربونت. البته من بیشتر تو بلاگفا می نویسم:)
    کاش حداقل زود از پا درت بیاره
    پاسخ:
    چرا؟؟!
    که کمتر غصه بخوریم!
    پاسخ:
    اونجوری یه جور دیگه می خوری
    اوهوم:-( 
    پاسخ:
    بخند بانو:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی