آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

بعد از بلاگفا

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ق.ظ

بلاگفا در عرض کمتر از شش ماه دو بار به همه نوشتههام هجوم اورد. یک بار که همه ی جونمو گرفت، نوشته های چند سالمو. این بارم به ارشیوه شهریور هجوم اورد. دفعه ی اول وفادار موندمو بخشیدمش. اما این بار نه.  

حالا باید یاد بگیرم اینجا چجوریاست؟! بعد رسما شروع کنم اینجا بمونم. اگه می توونین کمک کنین. 

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۱۱)

خوش اومدی :)
اینجا خیلی هم شیک تر و ادبی تر و با کلاس تر.
چیز سختی نداره زود انس می‌گیری
اینجا راحت ترید خیالتون راحت اینجا شروع کنید
  • ایزابلا ایزابلایی
  • سلام کروجان خوش اومدی :)
    اینجا اولش سخته اما بعد عادت میکنی، امکاناتش هم خیلی بهتره. فقط صفحه مدیریتش شلوغه که میتونی همه رو ببندی و صفحه اولت رو خلوت کنی. بعد از منوی کناری یکی یکی امکانات رو کشف کنی :)

    پاسخ:
    علیکم سلام :)
    عزیزمی
    ازت حتما کمک میگیرم:)
    عههههه دوباره هم پاکید؟؟؟O_o
    پاسخ:
    بعله
    متنفرم از بلاگفا...منم همچین حسی دارم دیگه نمیتونم ببخشمش
    پاسخ:
    متنفر نیستم
    فقط ناراحتم که به وفا داریم هم رحم نکرد.
    اگه اینجام بهت خیانت بشه چیکا میکنی؟
    پاسخ:
    احتمالا ولش میکنم
  • مریم بانو
  • من شنیدم پرشین بلاگ واقعا عالیه البته این حرف استادمه 
    پاسخ:
    نمی دونم. من شنیده بودم بلاگ:)
    درخدمتیم اگه کاری از دستمون بر بیاد حتما انجام میدیم :))
    درخدمتیم اگه کاری از دستمون بر بیاد حتما انجام میدیم :))
  • دختر حــَوا :)
  • چه خوب که قالب اینجا رو یکم دستکاری کردی :) معمولا همه بخاطر قالباش نمیان بیان چون خیلی ساده ن ولی واقعن با یکم دستکاری کوچولو درست میشن

    خوش آمدی کرو جان :)
    پاسخ:
    :)
    ممنوووووونم
    مائیم و نوای بینوایی ما ,
    منم همینکارو کردم ...اما باز برگشتم ب بلاگ .
    اما همیشت دلم برای بلاگفا تنگ میشه
    پاسخ:
    من بلاگفا رو رهای رها نکردم. نمیدونم چرا
    منم خی لی دلم برای منسجم و خوب نوشتن تو بلاگفا عمیقا تنگ میشه



    بعدا نوشت : واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای. چه خوب که آدرستو بهم دادی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی