آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

از دستم خارج شده

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ
از اون وقتاست دلم یه دستگاه می خواد برای فیریز کردنه یه سری موضوع و خاطره و.... که یه مدت منجمد بمونه من بی خیالی رو طی کنم و بهشون فکر نکنم. یه کم مغزمو و تاب و تبش اروم شد با خیال راحت از فیریز درش بیارمو حل و فصل کنم و حتا مدت ها با حوصله روش فکر کنم
  • کروکودیل پیر

نظرات  (۶)

آخ که اگه این دستگاه ها بود چه خوب میشد....
راستی سلام :)
عیدت مبارک :*
پاسخ:
والاع
سلاام:)
عید تو راهت مبارک:)
و من دوست دارم دسنگاهی باشه برای از بین بردن اونها.. حتی بدون خل و فصل اشون.. :\
پاسخ:
نیست که
  • خانم دایناسور
  • :) 
    پاسخ:
    می بینم که شما هم اومدین:)
    سلام...

    چرا نمی نویسی ...

    محرم داره میاد ...

    دلم پست های قشنگتُ میخواد : *
    پاسخ:
    سلام.

    انگار خفه ام کردن. میام بنویسم. دستمو برمیدارم میگم بی خیال.
    چشم قربونت:)
    خوشحالم که اینجا مینویسی خیلی
    دلم واقعنی برات تنگ شده کروی مهربون من

    پاسخ:
    سلاااااااااااااام
    چقدر خوب که اومدی ادرستو یه بار دیگه گذاشتی:)


    روزهایی خواهد آمد

    که من نخواهم بود

    ولی هنوز...دوستت خواهم داشت!



    اسم خدا رو بیار ...غم آرو بریز دور ...شروع کن .


    خدا همیشه هست ... تکیه گاه ِ ...مرهم ِ ...


    همه چیُ بسپریم دست خودش ...


    چه اعتمادی شیرین تر از اعتماد به خدا ...


    روزای ِ خوب تو راهن ...


    دعات میکنم : *

    پاسخ:
    عاااالیه



    به دعات محتاجم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی