آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

شما چی؟!

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

پرسید تا به حال برای کسی نامه نوشته ای؟!

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۱۱)

وبت عالیه به منم سر بزنwww.perspolisonline.blog.ir
  • زهرا دلآرام
  • نه
    پاسخ:
    امتحانش کن
    از طرف من بهش بگو بعععععله! تا دلت بخواد!
    پاسخ:
    چه خوب:)
    آره! از نامه های بچگی بگییییر تا نامه های جدی ای که جز خودم و خدا شاید هیچکس نفهمه. من چقده با کلاسم : دی
    از وختی رفته خدمت تقریبا هر شب یه نامه 😊
    شاید یه روزی نشونش بدم...
    شاااااید 😃
    منم کوچ کرده ام اینجا، خوشحالم اینجایی
    پاسخ:
    سلام:)
    اگه می تونستم برا ی نفر می نوشتم!
    پایینشم می نوشتم از طرف اونی ک بازیش دادی و ی زمانی بهش میگفتی عشقم!!
    T_T
    دوبار. برای ری را
    بعله
    فاطمه مدرسه ها شروع شده و من نمی تونم بیام اینترنت اما بدون همیشه برات دعا میکنم برای امام زمان(عج) ، مریض ها ، مامان و باباها ، مردم سوریه و فلسطین و غزه همه چی و همه آدما دعا کن *:) همیشه به یادتم مخصوصا تو محرم
    پاسخ:
    چقدددددددددددددددددددددددددددددر خووووووووووووووووووووووووبی
    و چقدر بد که نمیشه بیای نت وبا پیام هات حالمو خوب کنی.

    دعا گوتمممم.
    خی لی محتاج دعاتم دختر

    به یادتم:)
    با این دست خط افتضاحم با اعتماد به نفس بالا نامه هم نوشتم اون هم عاشقانه
    پاسخ:
    خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی