آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

این شبا التماس الدعا

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

جاتون خالی این مدتی که نبودم همش مشهد بودم. همتونو دعا کردم.

سال جدیدتون پر از نعمت های خوب و خیر و برکت و گریه های اهل بیتی و خنده های عمیق و خدا پسند. عاقبت این سالتون بخیر و روزی تون زیاد.

محرم اومد و شکر که ما زنده ایم.


بِاَبی اَنتَ و اُمی که وظیقه ست حسین

همه ی ایل و تبارم به فدایت ارباب...

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۵)

  • فاطیما کیان
  • ببین کیو پیدا کردم ^_^
    کروی خودمان , به به :)
    پاسخ:
    :) سلام
    صلی الله علیک یا اباعبدالله 
    پاسخ:
    یا ابا عبدالله
    یادته چند سال قبل گفتم کرو منم یادت میمونه؟
    رفته بودی ....گفتی یادم موند
    یه سال بعدش منم رفتم
    کرو الان یادت موندبود؟
    بی معرفت یه ندا میدادی
    زیارت قبول ایشاله کرب بلا
    پاسخ:
    نشد بگم هیچ جوری. اما واقعا یادتون بودم. 
    ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    in 2 mesra ali budand, mamnun
    پاسخ:
    نوش جان:)
    سلام 

    زیارت قبول ...

    انشاءالله توام همیشه خوش باشی و سلامت و موفق ^^

    مرسی بابت دعاهای خوبت : *

    انشاءالله همه ی شیعه ها عاقبت بخیر بشن 

    با سعادت و سربلندی دنیا و آخرت ..به حق امام حسین (ع )^^
    پاسخ:
    علیکم سلاااام:)

    چقدر دعاهات خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی