آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

غوز همان قوز است.

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ق.ظ
احساس می کنم دارم از دست می رم.


پ.ن تر : این فقدان سیستم درست و درمون این روز ها هم شده است غوز بالا غوز
  • کروکودیل پیر

نظرات  (۴)

  • فاطیما کیان
  • چطوری کرو ؟ :)
    پاسخ:
    مدتیه بهش فکر نمی کنم:)
    خوبه حالا خودت متوجه شدی:)

    پاسخ:
    چه فایده کاری نمی کنم
    کرو بیخیال
    مگه چقدر زنده میمونی اصن مگه چقدر جوونی؟؟؟؟
    عمرت رو هدر نده
    مگه یادت رفته عمر ودیعه خداست
    همه توو زندگیشون مشکل دارن
    اما
    بیخیالش
    همیشه یکی میره به جاش یکی بهتر میاد این یک قانونه
    مهم ترین آدم توو دنیا تویی
    پاسخ:
    می نویسم اینجا که بی خیالش شم دیگه:)

    مشکل مال ادمه.

    گاهی مشکل بودن و نبودن یک فرد نیست.


    ممنونم ازت:)
    قوز با غوز :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی