آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آدامس با طعم کروکودیل

متی ترانا و نراک و قد نشرت لوا النصر تری یا ابن الحسن؟!


"من را با مخاطب های خودتان بخوانید"

حواسم نیست

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ق.ظ

by:me


اسمش رو گذاشتم مستر آرامش. یا مستر calm ....

دلم یک آرامش طولانی و خوب و محکم می خواد. از اون آرامش هایی که نمی ذاره بره. از اون آرامش های مطمعن و موندگار و واقعی. منظورم یه آدم نیست. یه مرد نیست. یک چی زی که شبیه اینی که گفتم باشه. آرامش های خوب و موندگار و محکم و واقعی. 

  • کروکودیل پیر

نظرات  (۷)

  • رها پاک سرشت
  • مستر ارامش...
    انگار یه حس خوب بعد از یه کار سخت
    آرامش از صورتش می باره
    هوومم:)


    سلام دخترک
    پاسخ:
    علیکم سلام:)
  • نیمه سیب سقراطی
  • آرامش سیبیلویی ^_^
    پاسخ:
    آرامش سیبیل دار حتا:)
  • ریحانه .الف
  • کرو!
    سلام کرو!!

    اتفاقی پیدات کردم:)
    پاسخ:
    چه خوب. :)
    نگـاه ِ خدآ *:) + الا بذکرالله تطمئن القلوب ..
    پاسخ:
    قربون نگاه پر ایمان تو بشم خودم تنهایی....:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی